aannastinas.blogg.se

Vi hade ju så mycket kvar att älska och att se

Publicerad 2018-02-21 21:34:22 i hejdå farväl vi ses igen,

(null)

Onsdag igen i livet. Undrar hur många onsdagar en egentligen genomlevt vid detta laget? Undrar hur många av dessa som egentligen spelat någon större roll? Något säger mig att de flesta av dem har gjort det. 
Äh.
Jag har officiellt två dagar kvar på ÖP. Idag avslutade jag min roll som nyhetsreporter efter att ha skrivit en ziljard artiklar om högstadiekids, VM och storsjöteatern. Blev medlem i desken och spenderade min dag med att glo på damernas stafett i OS och ringa pressansvariga på Räddningstjänsten. Tog kväll. Drog på storsjöteatern med morsan och glodde på när Ellen Sundberg tolkade Kjell Höglund. Det var det finaste jag varit med om. Nu ska jag & min förkylning däcka. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela