aannastinas.blogg.se

föds på nytt

Publicerad 2018-01-15 14:23:57 i hejdå farväl vi ses igen,

 
Vi tar väl det här från början va.
I fredags hoppade jag raka vägen från att ha agerat fotograf i en intervju till en fullsatt bil som förde mig till stan. Vi gäspade och spelade BWO om vartannat, och jag funderade över livet medan tuben rullade in i city. Mötte upp min arma moder som var genomresa och kvinnan drog med mig middag och bira kvällen till ära. Vi carpade ölen, jag fick snacka skit, jag taggade mina tre veckor i Jämtland som kommer äga rum i februari och rullade åter mot stan. Carmen närmare bestämt. Mötte upp mina kära, blev full, spelade dricklekar och hade photoshoots på toan. Ramlade vidare till Habibi, jag fick i mig någon lustgas för mycket och vi rullade vidare till bar nummer tre - där det bjöds på bira, dåliga beslt och dans till gamla rockklassiker. Jo jävlar. Däckade i Axelsberg av alla jävla ställen. Vaknade vid tolv och tog mitt pick och pack - och hamnade tvärbakis i Uptown.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela