aannastinas.blogg.se

om livet är på natten när du sover - måste du nog faktiskt göra nånting åt det

Publicerad 2018-01-15 14:33:07 i hejdå farväl vi ses igen,

 
Hej å jävla hå. 
Lördagen firades in i min kära Siris sällskap, då vi barrikaderade oss på Orvar, spelade dart, körde en runda TP, drack någon återställare och öste kärlek över varadnra. Siri berättade om sitt vilda dejtande, jag grämde mig i bakisångest och det hla var bara - himla välbehövt. Rullade förbi apoteket för inhadnling av dagen-efter-piller till en vän i nöd och jag hamnade på Väktargatan för umgänge med kära gamla kursare. Vi meckade tacos, drack cola, Alva, Malin & Mattias berättade om livet som utbytesstudenter och jag garvade åt anekdoter från forna stockenkvällar. Great night. Jag rullade vidare mot nya mål, promenixade till Challe och studentvägen, fick i mig någon öl och vi gjorde entre på inflyttningsfest. Kramades med gamla vänner, scrollade gamla instaflöden och jag & Challe hamnade på nya äventyr. Vi styrde kosan mot Vdala, hällde i oss nyp, diskuterade livet, snackade knull & marx som sig bör och avslutade kvällen med att befinna oss på Palle tills stängning. Det var fett. Och igår. Vaknade bakis och miserabel vid 13-tiden, hällde i oss en jättestor alvedon och glodde på sex and the city. Mötte upp Linnea på stan och förtärde thai medan hon berättade om sina bästa flytt-tips. Jag for åter till kagge och barrikaderade mig på mitt rum framför svtplay. Väldigt välbehövt.
 
Annars så. Sista enytt-veckan har dragit igång. Jag beslöt mig under ett lunch-samtal med Annie att testa på det här med celibat. Med motiveringen "kan en distansera sig från manling bekräftelse helt under en viss tidsperiod, så borde det vara enklare att göra det även under periodder när en väljer att ha sex". Vi får se hur det går. Men en månad att börja med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela