aannastinas.blogg.se

rock n roll är min ursäkt ikväll

Publicerad 2018-01-09 17:22:00 i hejdå farväl vi ses igen,

 
Och med två bilden som till synes inte har ett jävla skit med vintern att göra så vill jag ge en fet jävla ärke-s/o till Jämtland med allt vad det innebär. Tack som fan för att du finns där i solsken och i snöstorm. Med öppna armar och alltid redo att ge en spark i röven när det behövs som allra mest. Jag älskar dig mest av allt. Allt.
 
Och med den sentimentala inledningen så har lilla jag officiellt avslutat mitt lilla jullov. Tog mitt pick och pack och hoppade på 05.40-tåget imorse, lyssnade på morgonpasset, stal kaffe och hamnade på kagge för att kickstarta nummer två av enytt, Umgicks med mina kära, inhandlade två kilo mjöl med Rebecca och gjorde tacopaj till ljudet av Lisa som sjöng boom boom boom. Jag är tillbaka. Är redo att spöa skiten ur den här vårterminen. Med allt vad det innebär.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela