aannastinas.blogg.se

Sista glas

Publicerad 2018-01-01 19:39:07 i hejdå farväl vi ses igen,

Och nyår blitte det. Ut med det gamla å in med d jävla nya. Fick spendera kvällen tillsammans med lilla familjen och det hela var fan ett av mina bättre nyår. Farsan blandade hanky-pankys (???), jag höll tal, fyllan var ett faktum, vi blåste i våra pipor och drack en sjujävla massa bubbel. Fantastiskt nyår. Firade in 2018 med att bränna av fyrverkerier å vara cirka två meter från att tutta fjutt på hela kälen och jag spenderade 2018 års första timmar med att diska undan och dricka bärs. Däckade vid halv fyra.

Och idag. Har varit bakis. Umgåtts med mina bröder. Mjölkat. Käkat lasagne. Ikväll ska jag visst på lite äventyr, då jag av någon outgrundlig anledning ska bussa mellan Sundsvall och Arlanda??? Imorgon vid denna tiden lökar jag runt i Prag. Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela