aannastinas.blogg.se

spiller champagne på mina vita nikes

Publicerad 2018-01-16 16:09:34 i hejdå farväl vi ses igen,

 
Och efter en gårdagskväll bestående av skrika högt när ÖFK kammade hem pris efter jävla pris på idrotts-galan, Alex fått fullständig panne över fenomenet "generation pepp" och att jag mulade i mig min sista matlåda - så däckade jag sött efter att ha låtit mig blivit vaggad till sömns av gamla Obama-tal på youtube. Vaknade åter till liv vid 08 imorse, hällde i mig frulle och en dag av "öppet hus" vankades. Jag och Filip guidade andra elever i hur det funkar på journalist-linjen, vi spelade gamla sommardängor i replokalen, det vr sprödbakad fisk-jävel till lunch (!!!!!!) och jag hamnade på Björkens golv framför narcos. Nu vankas det visst en stadstur. Kära Becca fyller år, och vi ska på bio. Fett.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela