aannastinas.blogg.se

Jag har redan mina fyra sista

Publicerad 2018-06-11 19:38:45 i hejdå farväl vi ses igen,

(null)

(null)

Så. Livet i sommarsprakande Jamtlann är igång för den 21a gången i mitt lilla liv. En gårdag som bjöd på att jag upptäckte min garderob på nytt och konstaterade att jg haft 56 olika klädstilar, en gårdag som bjöd på glass i Krokom med Goran, årets första moppetur med älskade Berit och min första komjölkning på alltför lång tid. Vad else. Idag. Idag har varit en dag då jag återigen i detta livet tog mig an att mocka ut getstallet. 4 ton är officiellt försvunna, och jag har fjorton blåsor på händerna. Det är fan gött att vara tillbaka i gamla fasoner igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela