aannastinas.blogg.se

Och fast det är kallt när vi ses

Publicerad 2018-06-06 23:09:34 i hejdå farväl vi ses igen,

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Och i berusat tillstånd skriver jag detta inlägg. För det är ju i de berusade tillstånden som jag trots allt är som ärligast. 
Nåväl. Vi spenderade dagen med att städa ur vårt kära Björken. Vi skurade, dammade, hade sönder fingertoppar på allt för frätande medel och beslöt oss för att nä - nu får det fan vara nog. Och till tonerna av Avicii tog vi oss till centrum, carpade Falcon på vårt älskade lilla Venedig, köpte snus & folköl på Tappström, snackade reportageresor, knull och livet och allt därimellan. Jag konstaterade runt den fjärde bärsen att existensen trots allt inte är så jävla bedrövlig och vi försökte sno till oss en extra bira på Thaien. Det misslyckades. Såklart. Tog oss hem till tonerna av sommarkväll och garv - och jag och Lisa konstaterade att vi ÄR Mimmi & Reine i fjällen. Nu är det dags att däcka. 

Tack som fan ändå lilla livet. För att du varit ett jävla as mot mig. För vore du aldrig ett as - skulle jag aldrig uppskatta de gånger du faktiskt fått mig att le stort utan anledning på 309an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela