aannastinas.blogg.se

Still Jenny from the block

Publicerad 2018-06-25 22:37:05 i hejdå farväl vi ses igen,

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Midsommar, familj, kära vänner, ett par fyllor, fotboll och min allra första förstasida.
Jo tack. 
Inser nånstans att jag utan min egen vetskap har råkat ramla framstupa in i något slags efter-ungdoms-scenario. Trots att jag bara är 21 år gammal. Hur länge är man ung egentligen? Jag tror jag att jag passade ett antal mätningar då jag spenderade midsommar med familjen snarare än dyngrak på Frösön. 
Hur det gick till? 
Pliktkänslor. Som med allt här i livet så finns det ju måsten och ansvar. Men att försöka hålla dem till en rimlig nivå är en fråga för framtiden. 

Tack och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela