aannastinas.blogg.se

vi äter lakrits och är stumma, det börjar svida på min tunga

Publicerad 2013-10-31 20:19:00 i hejdå farväl vi ses igen,

Eftersom jag har babblat så OKRISTLIGT mycket om Halloween de senaste dagarna, tänkte jag att jag kan visa er lite av föregående års firanden. För två år sedan, 2011 närmare bestämt, hade jag lite tacokväll med halloweentema hemma hos mig, bilderna har jag snott av Therese HEHE hoppas det är okej<3333333 Från förra året var det två halloweenfiranden. Det första var hemma hos mig med en fyra gosiga (fulla) vänner. Dock har alla miljoner ljuvliga bilder från denna kvällen gått förlorade, då dom fanns på min skoldata. Som jag några veckor efter detta lilla eventet råkade köra ner i golvet. Farväl, farväl säger vi till de ljuva webcambilderna. Dom saknar vi. Men bilder från firande nr två finns iallafall. Det firandet spenderades nämligen nere i Skåne, där jag bodde några dagar under höstlovet ifjol, hos min goa Tova tillsammans med min goa Minna. Jag minns den kvällen då dessa bilder togs, då jag bara någon timme efter denna photoshooten befann mig på en rökig klubb någonstans i Malmö. Tafsande händer, tacoköttfärs, cider och en lång promenad mellan Malmö och Lund, barfota i en tigerdräkt i morgontimmarna sammanfattar det hela ganska bra. Men roligt var det. 
 
Voila, 2011-2012. Så ska jag se till att utöka min halloween-fester-bilder-samling helgen som kommer nu. 
 
 
 
 
HAHA
 
 

Kommentarer

Postat av: gåran

Publicerad 2013-11-01 11:28:26

skriker

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela