aannastinas.blogg.se

för första gryningen i dina armar

Publicerad 2014-11-29 23:54:34 i hejdå farväl vi ses igen,

 
Livar upp min lite trött livs-inställning med att glo på bilder från vårens festligheter. Tänk va, vad en har hoppat runt i sina dar. Kan behövas en helgs paus, minst sagt.
Kvällen har jag spenderat i goda vänners sällskap (dvs mama och papa). Har käkat guacamole till förbannelse, glott på florence valentin på tv4 (som jag fortfarande är lite sur över att dom exposeas för hela sverige. Vll gärna ha dom för mig själv. Spring Ricco är nog min högstadie-tids nationalsång). Men annars så. Garvade ihjäl mig framför 21 jump street och kollade gamla fotoalbum med pappsen. Käkade kladdkaka och dansade med Run the world (girls) i lurarna.
Funderar och övervägar. Listar ut och hoppas. Undrar och utesluter.
 
Jaja gönatt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela