aannastinas.blogg.se

Denna pojken har aldrig riktigt sett nån i ögonen

Publicerad 2015-04-30 13:48:09 i hejdå farväl vi ses igen,








Att gårdagen var extremt oklar, kan ingen säga något emot. Men alltid nice med en gammal hederlig långhelg.
Efter att mitt svenska nationella var avklarat och jag sjukanmält mig från sista lektionen - mötte jag upp Wille och Mange, strosade runt, blev med Lenita och uppdrag: hitta gröna flugor - påbörjades. Efter flera timmer och många vändor bort till herraffärer, röda korset, mystiska källarlokaler och dylikt fick vi tag på en grön fluga. Så balen kan väl ta och börja nu då. Nice.

Vinkade av Lenita, blev bjuden på sushimiddag av Wille, drack öl och blev lite smått salongsberusade. Dagen fortsatte, vi hamnade i Lillänge där øl skulle inhandlas, kramades med Alexandra och hinkade bärs. Hängde hos Olle en sväng, drog med oss Henke och hamnade upp på Big Papa's. Hade många gånger hört talas om den klassiska "en pizza + en öl + en shot" uppe på big papa's, och nu var dagen kommen. Snackade politik i en sliten soffa, shottade tequila, Wille den idioten tryckte citron i ögat, garvade sönder, och hamnade utan att vi riktigt fattar hur - nere i Badhusparken. Drack öl på bryggan, spelade punk och bara njöt i full (i dubbel bemärkelse) drag. Alexandra plockade upp oss och körde oss till Kälen av något outgrundlig anledning. Sprang runt på ängarna, bosatte oss på mitt rum, klädde ut oss och drack ännu mer öl. Den där däckningen vid elva var nog ganska väntad ändå. 

Men ja. Nice med KVALBORG. Ännu niceare med VALBORG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela