aannastinas.blogg.se

Jag sätter upp affischer (för att vänta på nåt)

Publicerad 2015-03-31 21:32:29 i hejdå farväl vi ses igen,




Och denna kvällen har som så många andra spenderats i en alldeles perfekt människas sällskap. Min kära Lenita. Har kommit fram till att i denna bloggen skrivs det lika frekvent om den kvinnan som om att "idag har jag mjölkat". Tänk va. Nice.
Nä men. Vi drack te, Lenita käkade omelett, vi bilade upp till vattentornet och agerade klättrar-masters. Klättrade således upp för hela skiten. Den ni (!!!!!!!) icke alla som klarar av den bedriften. Knappt ens vi. Men men :~)

Så ja. Kom fram till att kortsiktighet är det nya svarta, snackade lite framtida roadtrips (mmmm detta blir spännande), och jag avslutade det hela med att skrika ut mitt hjärta till Broder Daniel på hemvägen. Ytterst klyschigt. Men vad gör man. Nu vankas det te. NiCE


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela