aannastinas.blogg.se

Tomma skal som söker efter innehåll (fyller alla dansgolv)

Publicerad 2015-10-31 14:24:39 i hejdå farväl vi ses igen,








Linköping alltså.
Efter att jag kramats med min saknade Schubert igår så gjorde vi entre på Karl Dahlgrensgatan och knäppte varsin Tuborg. Hängde med Alice roomies, klädde ut oss (iallafall jag), käkade tortellini och knäppte ännu en tuborg eller fem. Det var sköj. Körde dricklekar med sällskapet bestående av läkarstudenter och illegala au pairs, fick en lapdance och mådde. Klockan blev halv elva och vi rullade ner mot klubbisch, dock blev kvällen kortvarig pga en illamående Elias och vi begav oss hemåt igen. Drack vodka runt köksbordet, diskuterade livet och däckade vid ettiden. Jovars. 
Och idag. Idag har jag druckit mandelmjölk. Försökt författa lite PM men misslyckats brutalt. Diskuterat matte med Fabian. Glott på PH-klipp. Sovit. 
Nu vankas det pizza. Och öl. Kan bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela