aannastinas.blogg.se

I've seen a lot of sights

Publicerad 2016-08-30 15:56:21 i hejdå farväl vi ses igen,

Imorse var denna donnan uppe redan vid åtta trots otroligt bristfällig sömn och jag begav mina skakiga knän bort mot Väktargatan för lite överraskningsfrulle för vår kära Siri. Siri blev överraskad där hon stod nyduschad och vacker, jag hällde i mig fancy kaffe och vi snackade allt mellan vad som egentligen är en FIN kuk (och om dom egentligen existerar??), vackra gynekologer till hur Siris flytt till London egentligen kommer se ut.
Hjälp. Siri ska flytta till London??? Var ej redo för detta.
Nej men. Timmarna gick, jag & Frida stal kläder från Siris flyttkartonger och slog sen följe tillbaka till stan. Anlände hem svettig och härlig. Hällde i mig en gammal matlåda, Felice gjorde mig vacker och nu vankas det alltså häng med insparken. Komplett med lekar och klubb.
Jag är utklädd. May the odds be ever in your favor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela