aannastinas.blogg.se

Nobody gets me like you

Publicerad 2016-03-31 09:05:56 i hejdå farväl vi ses igen,






Efter en gårdag bestående av: föreläsningar, måla kulisser i teatern, åka rullstol kors och tvärs över scenen, repa scener och koreografi i ish 46198163 timmar så fick det hela ett välbehövt avbrott av att jag tryckte i mig en falafelrulle och smugglade in en viss Linnea på Norrlands då hon visst var på genomresa genom Uppsala. Vi knäppte en öl och gick igenom lite textrader, diskuterade högstadiet och begav oss mot Folkes vid elvatiden för att inhandla frulle och diskutera allt mellan himmel och jord, hamnade hemma, käkade yoghurt och hade deeptalk till klockan slog ett. Sedan däckade vi. 
Idag har jag seminarium. Som jag ej pluggat till. Med en föreläsare jag är livrädd för. Det rullar på som det ska det går bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela