aannastinas.blogg.se

Du pratar ledigt med personalen och låtsas fippla med telefonen

Publicerad 2016-11-30 22:39:32 i hejdå farväl vi ses igen,

Och men en bild på några hjärtat klappar starkt för så rundar jag av denna dagen. En dag som bestått av att basgrupp VG skrev klart seminarieuppgiften på tre ljuva sidor om paradigmer (????), jag fick ÄNTLIGEN tvätta efter tre långa jävla veckor och ett spexmöte bestående av att jag, Minna & Josefina satt i strömholms och käkade pepparkakor, drack glögg och snackade skeva julhistorier från vårat förflutna. Kom på den verkliga innebörden bakom ordet julafton, jag kånkade en dunk vin hem till gamla goda Studentvägen och packade lilla väskan - och imorrn ska en visst hamna i Norge. Med två goda jävla vänner. Det blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela