aannastinas.blogg.se

Jag vill spola tillbaka

Publicerad 2017-04-30 09:46:02 i hejdå farväl vi ses igen,

Skriv inläggstext 


Och kvalborg. 
Kvalborg inleddes av århundradets bakfylla för fröken stinq. Valde att förbise detta och drog mina trötta ben upp mot studentvägen för att infinna mig på brunch hos Helena. Väl framme vankades det pangdagsfest, jag kramades med kära spexers, hällde i mig vindruvor och bubbel tills magen sprack och diskuterade lilla livet. Så där som jag brukar. Siri anslöt, vi drog oss vidare bort på fest hos Linnea, fick bål, snackade en potentiell tripp till Grekland och drog oss ner på stan. Siri smugglade in öl i byxorna och vu gjorde entré på poplands. Kramades med Olivia, gjorde nya bekantskaper och rullade vidare till Palermo innan jag gjorde entré på ÖG. Kramades med mina kära, dansade till dålig house och höll mig borta från gamla haff så gott jag kunde. 

Dansade till Little Jinder, hånglade med främlingar och drog benen bort mot Orvar för att hälla i mig en vegetarisk Martin. Det var fantastiskt. 
Kommer ännu en kväll ej ihåg hur jag tog mig hem. Vet bara att jag däckade bredvid Siri innan klockan alls var mycket. 

Och nu. Årets fest. VALBORG HIT ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela