aannastinas.blogg.se

Jag är kanske gjord av sten

Publicerad 2017-02-28 17:14:44 i hejdå farväl vi ses igen,

Så landade jag åter i Svea Rike efter ett stycke flygresa över halva Europa, och firade givetvis detta med att hetsa till pendeln och springa till vdala för lite kmk-sexa med övriga nationsaktiva i Uppsala stad. 

I mina kära Norrlänningars sällskap invaderade vi salen, drack snaps, snackade skit med mina bordsgrannar, kastade kapsyler på folk, folk blev utslängda, tal hölls och sånger sjöngs. Hälllde i oss mellandrink i form av GT och dansade hela vägen till puben för mellanfest innan vi beslöt oss för att skaka våra lurviga på dansgolvet. Klockan blev stängning och jag hamnade GIVETVIS på efterfest på studentvägen, det vankades grogg och bråk och jag hamnade inte hemma förrän vid halv fem på ett ungefär. 
Annars så. Denna dagen har dedikerats till föreläsning, semmelfika med mina kära och kaffe och skitsnack med en minst sagt saknad Hanna. Ikväll vankas det landskap på Norrlands tätt följt av ett stycke sexa. Hörs om jag överlever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela