aannastinas.blogg.se

Some of them want to use you

Publicerad 2018-04-16 23:13:16 i hejdå farväl vi ses igen,

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Och med dessa bilder som i stor sak sammanfattar mina senaste dagar som inneburit enorma mängder garv, lättnad, fylla och vänskaper så tänkte jag komma fram till en mening jag många gånger först inser såhär i berusningens ångor - 
Mina vänner. Jag älskar er så åt helvete mycket. Otroligt jävla lame uttalande i min pretto-världsbild men ni fattar poängen. Tack för att ni drar med mig på spex, på fest, på soffhäng som varar dagen lång, på ångesttrippar och skratt som ekar till Asien. 
S/o som fan. Utan er (och även med er), blir jag inte långlivad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela