aannastinas.blogg.se

Man super lite håglöst

Publicerad 2018-02-11 15:50:51 i hejdå farväl vi ses igen,

Nä men Östersund ändå. Konstigt det där, hur en stad som egentligen rymmer så lite kan betyda så sanslöst mycket. Att jag ska få leva och dö här? Det känns ändå sjukt jävla okej.

Min gårdag bestod av sill i ugn, att springa in i gamla vänner på maxi, snacka skit med Goran och pussa på mina getter. Avslutade kvällen framför mello, med lite för mycket portvin i blodet. Och idag. Idag har jag pysslat med sånt en pysslar med på en bondgård, planerat Åre-trippar med min kära storebror och susat över Jämtland i morsans bil, med NRJ på alldeles för hög volym. Älskar okreddiga radiokanaler. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela