aannastinas.blogg.se

We're kind of sad and blue (yes Its true girl)

Publicerad 2018-02-14 21:03:18 i hejdå farväl vi ses igen,

Det blev en dagjävel idag med alltså. En dag då jag i sedvanlig ordning steg upp i ottan (eller i sexan, om en tänker efter klockslag), hoppade på 156an och inledde en ny arbetsdag. Jag fick TILL SLUT ut inslaget om den där jävla biltvätten, lunchade med Maya på mitt hjärtas låga tings, spenderade någon timme med att snacka religion, redigerade bilder och skrev text till min nästkommande artikel. Avled på plats när jag upptäckte att biltvätten var mest läst på webben (????), fick sluta tidigare och mötte upp morsan för en tur på maxi. 

For hem. Käkade potatismos. Fick mjölka mina kor och mata mina ankor. Stoppade upp en prilla, tog en dusch, käkade en semla. 

Nä men det här med redaktions-liv kan jag väl ändå vänja mig vid?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela