aannastinas.blogg.se

ibland gör man rätt ibland gör man fel

Publicerad 2018-01-07 14:48:07 i hejdå farväl vi ses igen,

 
Och resan kom till sitt slut, vi brunchade oss igenom Prag och tog flyget hem. Gurra fick äntligen visa upp sitt pass och jag lyckades hinna med kvällståget till Jämtland. Och på den vägen är det. Spenderade min gårdag i ett enda stort mentalt breakdown, lipade i morsans armar, mjölkade mina kossor och körde runt Jämtland i saaben för lite lugn och ro. Slapp köra fast någonstans. Mycket nöjd över detta. Och annars. En storm har barrikaderat mellersta Norrland. Jag är strandsatt och kommer inte någonstans, trots terminsstart imorgon. Nåväl. Kanske behövligt att vara fast för en gångs skull. Att bara vara inlåst i en 300 år gammal bondgård med Krunegård i öronen. Kanske är det det som alla kan behöva någon gång ibland. 
 
Ma höres.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela