aannastinas.blogg.se

Det som händer när vi dör är att livet går vidare precis som förr

Publicerad 2018-06-12 19:45:21 i hejdå farväl vi ses igen,

(null)

(null)

Update från lilla existensen: idag har varit en påfrestande jävla dag. Så att säga. Tre ytterligare lass med getskit är officiellt bortskickade (vilket motsvarar ungefär lika många ton), mina händer liknar mer såriga tomater och ryggen är kotig. Dag tre som återinrättad bonde har sina spår märker jag. Nåväl. 
Jag får under dessa dagar lära mig nya tricks med traktorn, farsan berättar om sina dagar under 60talet när han gjorde lumpen i Stockholm och jag får mata Potta med nappflaska på kvällskvisten - så egentligen finns väl inget att klaga på. Bortsett från: såhär fysiskt trött var jag inte ens efter Valborg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela