aannastinas.blogg.se

Om livet är på natten när du sover? Då måste du ju faktiskt göra nånting åt det

Publicerad 2018-06-18 20:16:45 i hejdå farväl vi ses igen,

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Och efter jag under helgens gång underhållit mig med fotboll, alkohol, fotboll, att jag svimmade av (???), mer alkohol, mer fotboll, getter, cruisning och ännu mer fotboll - så fick ångesten utlopp i sommarens första jobbpass på kära ÖP. En dag som såhär med facit i hand - blev himla bra. Jag fick exakt knappt något alls gjort pga fotboll!!!!!! men dagen fick sin kulmen i sällskap av fina kollegor, en biltur över Frösön och ännu mer fotboll.

Tidig kväll ikväll. Ska bara se lite fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela