aannastinas.blogg.se

Du ligger med nån annan tönt

Publicerad 2018-03-05 20:18:54 i hejdå farväl vi ses igen,

(null)

(null)

Och jag lämnade mitt hjärtas låga Jämtland. Och hoppade på nattåget, befann mig i tre (????) timmar i Sundsvall under natten, däckade på främlings fötter och anlände åter till Kagge vid 08 imorse. Kramades med saknade vänner, genomförde ett stycke presentation om praktiken, drack kaffe med Lisa och snusade upp en hel jävla dosa. Spelade mello-låtar på högsta i Beccas bil medan vi i sällskap av Gurra & Filip åkte och handlade folle, och pimpade mitt och Jessicas badrum med påskfjädrar i alla de färger. Ikväll blir det en tidig kväll. 
Gött att vara tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela