aannastinas.blogg.se

hur ont det gör när hoppet dör

Publicerad 2018-05-02 16:31:50 i hejdå farväl vi ses igen,

 
SKVALBORG
Så. Min dag inleddes alltså i ett soligt rackis, innan jag tog mitt pick och pack å strosade mot nya mål. Norrlands närmare bestämt. I nationens sällskap mötte jag upp Dennis, Miloo & Linnea - och vi hällde i ss en mimosa på uteserveringen medan gårdagen avhandlades. Färden fortsatte vidare mot centralen, där Jocke & Jockes boys möttes upp och helt sonika var dagsfesten igång. Hos Malin på Väktargatan närmae bestämt. Bärs knäpptes, beerpong spelades, jag snackade skit med gamla kursare, Krisse berättade om sin vänskap med Maggios farsa, jag & Jocke skrek ut vår exstens till Avicii och jag hoppade på Siris pakethållare för att fortsätta färden mot city. Vi bosatte oss i en regnig Poplands-kö, smugglade in oss under främlingars paraplyer och väl inne vankades det tt jag lärde mig dansa till techno, vi drack diffusa drinkar, rövar skakades på hiphopgolvet och jag kramades med Hannerz. Insåg plötsligt att mitt sällskap var spårlöst försvunnet, och jag rullade vidare bort mot falafelvagnarna. Mottog ett meddelande från Linnea "kom till Norrlands!!" and SO I DID. 
Och resterandde timmarrna av skvalborgs-kvällen så dansades det, shottades det och hånglades det. Hamnade i Flogsta fram emot småtimmarna, knäppte ännu en bärs och spankulerade hemåt vid 07-tiden. Hittade en chipspåse utanför en lekplats. Var nöjd.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela