aannastinas.blogg.se

leva här leva här

Publicerad 2018-05-02 16:40:30 i hejdå farväl vi ses igen,

 
KVALBÖRG
Så. Livet fortsatte. Jag vaknade upp bredvid Challe vid 13-tiden på söndagen, och vi konstaterade strax att vi skulle infinna oss på förfest en timme senare. Något vi var mindre nöjda med med tanke på att varken någon av oss var speciellt pigga. NÅVÄL. Dagsfest var det likväl, vi packade ner bubblet och begav oss mot rackis. Väl framme bjöds det på sol, fantastiskt underhållande grabbar på balkongen ovanför oss (obs ej ironisk), skumpa, såpbubblor och allt var fan i mig bara FINA JÄVLA FISKEN. Bubblet fortsattes konsumeras, jag, Emmy & Annie tryckte en otroligt välbehövd pizza, dansade ännu mer till Avicii och hamnade på studentvägen med Gurra & Linnea för öl-konsumtion. Spelade gamla dängor, hamnade på stan och blev inkvoterad på Poplands. Dansade runt, snackade skit med Kajsa & Krisse, och efter detta är det mesta från denna kvällen något blankt??? Vet iallafall att jag på något vänster sprang in i My och blev meddragen till Norrlands kväll TVÅ. Här dansades det, shottades det, och hånglades det kväll TVÅ. Tuppade av till everytime we touch och snackade skit med Josefine som jobbade garderob. Och hamnade på något vänster hemma. Allt är ganska diffust från denna kvällen, men det är tamefan helt okej. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela