aannastinas.blogg.se

Nä Gud jag har inte blivit märkvärdig, inte alls (?)

Publicerad 2018-05-02 20:55:22 i hejdå farväl vi ses igen,

(null)

Lugnet efter stormen inföll sig, morsan & farsan hörde trevande av sig till slut för att fråga om jag var vid liv och min dag har spenderats i horisontell position. Framför vänner, konstant med en prilla under läppen. Först vid 20 då kvällssolen hade börjat gå ner klarade jag av att gå ut och spatsera runt i skogen. Konstaterade att gräset nu nästintill enbart är grönt och med Krunegård i lurarna. Blir alltid 17 på nytt då jag lyssnar på Krunegård, då det var åldern då jag tågluffande runt i Europa en månad, var olyckligt kär och spenderade alla timmar på tåget med att lyssna på Krune om och om igen. 
Farten i mig är värre nu, hjärnan behöver mer för att ha kul. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela