aannastinas.blogg.se

Säg nåt som får mig att stanna kvar

Publicerad 2014-09-30 18:38:15 i hejdå farväl vi ses igen,



Och sp. var alltså officiellt livets sista klassfoto till ändå. När temat var det oerhört fräscha "klass-incest" så var det helt ok att se så babe ut som ni kan skåda ovan. Snart är det över, detta med gymnasiet. ?????vad hände?????

WELL har även kommit till slutsatsen att en numera har drunknat i plugg - och jag som trodde trean skulle vara chill. Så fel en kan ha. 
Kramades med Allan som har återvänt från sin Englands-visit idag också. Det förgyllde min förmiddag LITE EXTRA. 
+ fick sluta tidigare + var och fotade bilder till visumansökningar efter skolisch. Sådär, nu vet ni lite om min dag. Hoppas ni antecknade flitigt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela