aannastinas.blogg.se

han skulle testa LSD

Publicerad 2015-05-31 23:47:00 i hejdå farväl vi ses igen,

 
I somras jobbade jag och Gorre på samma dagis. Dom veckorna resulterade i teckningar (som den som visas ovan, skapad av Gorz - föreställande moi. Tycker den sammanfattar det hela rätt så rejält, må jag säga), snodde choklad från fikarummet i lika stora mängder som den vår lön bestod av, blev bestie med en liten pöjk på fem bast och lallade runt.
Nästa måndag börjar jag jobba igen. Fast på ett äldreboende. Från dagisbarn till dementa äldre - tvära kast. Lite som livet i stort. WELLLL
 
Ikväll korkade jag, päronen och Jonas upp fler vinare än vad vi kanske borde, glodde på ännu en Tarantino-film, och myste på bäst vad vi kunde. Om tretton minuter inleds min studentvecka.
 
Vi fortsätter spela rock n roll, men vi håller på att dö.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela