aannastinas.blogg.se

Taggarna ut

Publicerad 2018-05-31 19:23:36 i hejdå farväl vi ses igen,

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Och min gårdag gick av stapeln med dunder och brak eget att jag försovit mig och i panik hoppat i kläderna för att tio min senare befinna mig på bussen mot stan. I sällskap av mitt lilla gäng gick vi vilse på Östermalm och hamnade på en båt mot Vaxholm. En dag i solsken vankades, vi halsade biggarråer, tryckte sushi och quizade på den borgar-osande ön innan vi begav oss hemåt, inhandlade taco-ting och jag däckade när klockan slog 21. Och det var det.

Och idag. Idag avverkades det dag ett av tre av ljud & ljus-kursen. Jag & Felix komponerade vinjetter med bland annat verktygen "the dark lord" på Premiere och jag grämde mig över existensen i sällskap av Lisa. Hamnade i nyckelby och köpte upp hela deras glasslager. 

En vecka till sommarlov. Det kunde inte komma mer lägligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela