aannastinas.blogg.se

(Även om jag inte gillar lokaler så bra, så har dom en funktion att fylla)

Publicerad 2015-02-27 16:35:38 i hejdå farväl vi ses igen,



Jovars. 
Begravningen gick fina fisken, himla fint blev det tillochmed. Ungefär på ett sånt sätt jag skulle vilja avsluta mitt life om x antal år (fast kanske lite färggladare? Allt det svarta blir som så.... färglöst? Fast vad vet jag) och fikat var gött. Det var not dumt. 
Dagen fortsatte, jag har städat, druckit blåbärssoppa och försökt planera någon sorts kväll. Vad som helst utom en alko-dränkt sådan skulle sitta fint faktiskt. Alko är jag rätt klar med i nuläget alltså (fast ge mig två dygn till och jag sitter med explorern nere i strupen).

Nä. Nu ska jag mjölka. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela