aannastinas.blogg.se

Jag säger det är du och inte jag

Publicerad 2015-11-30 21:50:07 i hejdå farväl vi ses igen,




What a time to be alive hörrni
Nä men. Dagens planerade döds-plugg blev för en gångs skull faktiskt av. Efter ett par timmar på uplands med världens bästa basgrupp malde jag vidare ner mot Studentbokhandeln för inköp av vad jag idag insåg vara livsviktiga böcker - och sedan till en minst lika livsviktig tur på Monki. Jahapp. Ännu 225 spänn som jag slängde ner i den brunnen. Jaja. Jag slösar inte mina pengar, jag förflyttar mina tillgångar. 

Dagen fortsatte. Jag hamnade på Carro för lite läs och hamrande på tangenterna och tro det eller ej - men två sidor lyckades jag skramla ihop idag. Tre kvar. Jovars. Detta med abort visade sig visst vara ett redigt intressant ämne att fördjupa sig på. Mm. Hamnade hemma. Insåg att allt jag hade i matväg bestod av en burk mögliga krossade tomater, kakao och tacos. Så det blev tacos. Varför klaga egentligen. Har beslutat mig för att inte lägga pengar på mat i onödan och helt enkelt - äta mig ur huset innan jul. Ska bli ett spännande expriment. Blir således mögliga krossade tomater och kakao till middag imorrn. 
Efter att jag malt igenom månadens nummer av Vi (som jag alltså fått som present av morsan i form av fyra nummers prenumeration !!!!!!) så bosatte jag mig på EP med Olivia och Elsa. Käkade vindruvor, garvade ihjäl oss till minnena från lördagsnatten och fick ett saftigt lager Idomin på läpparna. Som back in the days. 

Men nu. Nu har jag ÄNTLIGEN duschat. Och nu vankas det paradise. Wöööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela