aannastinas.blogg.se

(Nu bryr sig ingen om jag kommer hem)

Publicerad 2016-01-31 10:12:33 i hejdå farväl vi ses igen,




Ja igår!!!!!! Var den mysigaste!!!!!! Kvällen!!!!! Nånsin!!!!!!
Efter en eftermiddag av EP-häng och kaffedrickande drog jag mig mot Olivia vid sextiden, vi hamnade på Ica och inhandlade alldeles för mycket tacogrejer, jag hade ej ätit på ett dygn så jag gick runt och skrek på samtliga närvarande i Uppsala city igårkväll pch vi hoppade på sjuan mot Eriksberg. 
Efter en smärre vilseåkning hamnade vi rätt, och i Nicoles och Amandas armar fann vi oss. Inledde omedelbums taco-preparations, diskuterade snubbar och Amanda ansåg vänligen men bestämt att jag borde "satsa på mig själv". Efter att ha tryckt i oss tacos lyssnade vi GIVETVIS på Silvana, jag gjorde ett kontrakt gällande Marikas Angels, avhandlade stocken-snubbars fantastiska dancemoves och garvade ihjäl mig fler än en gång. Timmarna gick, vi blandade deeptalk med att lyssna på mello-2011, och plötsligt var klockan halv tolv. Olivia samt undertecknad beslöt sig för att bege sig hemåt, och sagt och gjort. Väl i stan tog vi en promenad runt EP för att diskutera detta jobbiga lilla fenomen som kallas ***känslor***. Kramade varandra farväl, hamnade hemma och glodde på beyonce-videos till klockan 03.00. 

Och idag. Idag har jag tvättat, duschat och förtärt kaffe. Om två timmar ska jag installera mig på Gotlands för en fika med en viss Johanna. Blir nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela