aannastinas.blogg.se

(När jag tänker efter såhär långt efter)

Publicerad 2017-08-19 18:48:08 i hejdå farväl vi ses igen,


Ja nä. Behöver väl inte undvika faktumet att min lilla livskris inte avslutats det senaste dygnet heller. Tvärtom har den götts på, inom konstens alla regler. Således var det högst behövligt att också det senaste dygnet få gräva ner sig fullkomligt i lilla familjen, skaldjursafton igår och en Åre-tripp idag för att äta sig spymätt på Åre chokladfabriks provsmak. Livskrisen med alla sina uttryck till trots. Således ska det bli högst behövligt att få gräva ner mig i min kära Schuberts barm ikväll, knäcka en flaska rött och ganska dra en liten vin-lip. Nåväl. Skulle springa efter men trampa snett. Lev med det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela