aannastinas.blogg.se

färglös som en tår

Publicerad 2017-12-11 20:48:00 i hejdå farväl vi ses igen,

 
En ny vecka var utan pardon igång igen, och jag inledde den med att en främmande man stod inne på mitt golv medan jag halvnaken låg och glodde med nyvakna ögon. Han skulle vistt testa brandlarmet. Jahapp tänkte jag och drack första kaffekoppen sen i fredags. Sen var jag löjligt pigg resten av skoldagen, vilket var otroligt lämpligt med tanke på att vi idag kickade igång en ny vecka av enytt, med lilla mig som redaktör (????). Nåväl. Idag har jag garvat åt Peters anekdoter om svett i Mexico, inhandlat snus i Nyckelby och spenderat min kväll promenerandes runt med Becca medan vi diskuterade det globala förtrycket mot kvinnor. Det var otroligt välbehövt. Fortsatte detta temat med att skrika när Musikhjälpen började och insikten slog mig att ännu ett år har gått. Se på fan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela