aannastinas.blogg.se

If we are wise

Publicerad 2017-07-18 22:40:19 i hejdå farväl vi ses igen,

Ja må ha spenderat mina två senaste dygn inspärrad på Blomstergården plan två avdelning Gullvivan, snuset må ha tagit slut två timmar innan mitt pass var avklarat under dagens lopp och jag må ha snittat cirka fyra timmars sömn de senaste dagarna - men att få runda av denna tisdagen med att fara till stan och plocka upp min farbror som jag ej träffat på två år, snacka framtiden, livet, gamla kungar i Sverige och vem som egentligen var allra svinigast, lantmäteri och tockeran moderniteta så som datorer - var fan värt allt. Oj vad kul att ha gamlingen inom samma radie som en själv. 

Och om två dygn har jag sommarlov. Sista rycket hela stycket. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela