aannastinas.blogg.se

Moviestar hair and that black eye

Publicerad 2017-07-29 10:36:19 i hejdå farväl vi ses igen,

Slutligen dags att jag sätter mig ned med dessa små men naggande goda festivaldagar i lilla bagaget. 


Onsdags. 

Med onsdagen kom också vår stråket-premiär för året, och efter en dag bestående av smultronplockning, kaffekoppar och hökörning hamnade challe och jag i stan. Hos Hannerz närmare bestämt. Och väl hos Hannerz vankades det taco, goran droppade Ica-anekdoter, jag knäppte en öl för mycket och hade uppträdande med Hannerz till tonerna av my heart will go on, och vi hamnade på stråket för dans, alldeles för dyr öl och gamla bekanta ansikten. Hamnade på subway med challe, tryckte en macka, skrek "LÖNEFÖRHÖJNING" till personalen pga ansåg att dom behövde lite uppmuntran och blev hemskjutsad av min ömma moder. Och det var väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela