aannastinas.blogg.se

Penny lane

Publicerad 2017-03-27 23:08:17 i hejdå farväl vi ses igen,


En kaffe med Gurra-G och axel eskalerade raskt till att vi efter långa diskussioner om hur jävla amaze yran-lineupen är och huruvida vi egentligen EGENTLIGEN saknar utekvällar på Oscars - till att jag tog gurra_g under armen och mulade i mig en veg Martin på Orvar. En av de säkert hundratalet veg martins jag tryckt sedan ifjol höst. 

Sen vankades det rep. Koreografi, låtar, byggande av tavelramar och en drös kära vänner fick göra avtryck på denna kvällen. Nu ska jag däcka. I en nybäddad säng. Nyduschad. Imorgon hade jag tänkt vakna till en strukturerad dag. Hoppas det slår in. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela