aannastinas.blogg.se

infrusna kläder

Publicerad 2017-11-07 19:24:22 i hejdå farväl vi ses igen,

 
Och tro det eller ej, men trots att jag igår morse alltså lyckades med prestationen att sätta mig vid fel av Östersund/Åre Airports fyra gater SAMT ta fel pendel då jag efter stor möda och en ganska rejäl portion tur faktiskt lyckats ta mig till Stockholm - så hann jag i tid till gårdagens fotolektion. Tro det eller ej, som sagt.
Nåväl. Vardagen är åter ett faktum och jag välter mig i allt vad skärpedjup och bländare är dagarna i ända. Kanske var det därför ganska så lyckat att spendera denna eftermiddagen i Ekerö C, med en burk folle i näven och några goda vänner vid ens sida. Lite så som livet i sweet life of Stinque brukar te sig - har jag listat ut vid detta laget. Har till och med hunnit tvätta. Wow.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela