aannastinas.blogg.se

Then I saw her face

Publicerad 2017-11-03 17:23:57 i hejdå farväl vi ses igen,

Allt blir ju som bekant lite bättre och lite mer lätthanterligt med några goda vänner vid ens sida. Således rullade jag in till stan imorse med en lite mindre ångestklump än vad som sig bör med tanke på att jg faktiskt skulle avhandla ett möte om min journalistiska framtid under dagens lopp. Jag hamnade hemma hos Lenita & Amanda, kramades länge och väl efter att jag till slut hittat till rätt trappuppgång, diskuterade deg förflutna, livet som lärare, snussorter och framtida namn på kids. Drack koffein och käkade kaka. Fick husesyn i den enorma jävla trean, kramade de två lyckliga farväl och ramlade in i häng nummer två - på wedan med Maya. Vi snackade livet, existensen och allt därimellan medan vi tryckte skagenröra och glodde på gamla bilder. Sen så. Vankades mitt möte på ÖP. Och tro det eller fucking ej. Det gick vägen!!!! This bitch har praktik i februari!!!! 

Firade detta med en cigg i onyees sällskap och tog långa vägen över Rödön hem. Hamnade hemma och var fodersäckar. 
Ikväll ska jag dricka rödtjut i kära vänners sällskap. Ma höres.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela