aannastinas.blogg.se

Långa nätter utan sömn

Publicerad 2017-10-09 15:10:14 i hejdå farväl vi ses igen,

Och helt huxflux så hade ännu en helg av svinerier passerat. Så att. 

Fredagen slog mig med buller och bång, nyheltsinslaget blev inlämnat och jag tog helg. Förflyttade mig i vanlig ordning norröver mot Uppsala, och samarrsexan var ett faktum. Det var öppen bar, jag garvade åt anekdoter, åt en måltid jag nu glömt vad den bestod av, fyllan var ett faktum, önskade snapsvisor och raggade på allt jag såg. Däckade på studentvägen och lördagen blev en enda stor symbios i bakfylla, slaggade på CM-kontoret, kramades med minst lika bakfulla vänner, snackade skit med Persson som anlänt från ösd, inhandlade bubbel och bosatte mig hemma hos Challe för att glo på vänner och trängde ihop oss i sängen. Carpade jävel, med andra ord. Hamnade på Orvar, råkade bli lite full, halsade en veg Martin och hamnade på släpp på nationen. Josatt.

Och slutligen söndagen. Begav mig från triangeln där jag uppenbarligen hade däckat, hamnade återigen hos Challe, bosatte oss på VG för obligatoriska bakis-brunchen och jag drog en kaffe med Axel & Gurra. Satte segel mot kagge.

Och lite sådär ser det visst ut i lilla livet. Idag har vi haft visning av våra nyhetsinslag, jag har haft huvudvärk och snusat febrilt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela