aannastinas.blogg.se

The last days of dancing

Publicerad 2018-04-20 17:53:24 i hejdå farväl vi ses igen,

(null)

(null)

(null)

(null)

Och här har jag suttit hela veckan att tänkt att "nä, nu får det fan vara nog med bloggandet. Snart fem år har gått, jag måste väl växa upp nån jävla gång?" - men jag kan nu konstatera att nä, jag är nog inte helt redo att släppa taget riktigt än.

Nåväl. Dagar har passerat, temperaturen har nått över 24 grader, jag har blivit råpackad på Eurovision-quiz i Uppsala, har spånat magasin, druckit bärs i mall of scandinavia och fått besök av min mor & far. Allting i lilla livet rullar på trots allas bättre vetande och hela jävla helgen ska jG få spendera med att snacka skit med farsan. Jo jävlar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela