aannastinas.blogg.se

i latland bor dom lata, i flatland bor dom flata

Publicerad 2018-01-25 17:34:58 i hejdå farväl vi ses igen,

 
Jo jävlar i denna lilla livslådan. Sedan vi sist hördes ha jag spenderat min existens med att försöka hitta intervjupersoner till reportaget, umgåtts me köra roomies, Filip har kommit ut som dumplings-älskare, jag har bärsat i Uppsala och druckt kaffe med Elina i Spånga. Liveet har med andra ord, rullat på. Annie har flyttat till Björken och jag har dammsugit mitt rum för första gången. Mycket stolt vill jag ändå påstå. Och imorrn är det fredag. Med allt vad det innebär. Ska genomföra ntervjuer och sittningar - men först och främst, så ska jag spendera min kväll framför mitt nya intresse - att läsa böcker. Och ringa farsan. Och snusa. Sånt där.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela