aannastinas.blogg.se

Tänk om vi skulle vara utomlands, utomlands

Publicerad 2018-01-12 12:25:45 i hejdå farväl vi ses igen,

 
Livet snurrade fort när vi bara snöade bort är väl en mening en minst sagt kan yttra sig med i dessa tider.
Gårdagen rullade på, jag i sällskap av tre andra taprpa själar genomförde årets gräv gällande en dude som vansköter sina hästar, konsumerade kaffe, skrev på mina artiklar och avslutade dagen i soffan i sällskap av en hel hög med kärlekar, vi glodde på skräck, tindrade på varandras telefoner, Becca inledde ett kuddkrig och jag hamnade inte i säng förrän efter ett-tiden. Jo jävlar. Och så fortsätter livet. Peter har kommit ut som gammalmoderat, jag funderar på existensen, käkar nachos med Annie och har på mig min glittriga polo. Fredagen till ära. Ska det vara så ska det vara annars så får det vara. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela