aannastinas.blogg.se

slutet på en era

Publicerad 2018-07-02 09:43:48 i hejdå farväl vi ses igen,

Jo. 
Det har ju legat i luften ett längre tag nu. Men det är dags för mig att tacka farväl till denna lilla hemsidan. 
 
Ett längre inlägg är på uppbyggnad, där jag ska vara precis så sentimental som jag tänkte mig att denna stunden kommer vara. 
Men ja. Jag har för fan fem år av mitt liv dokumenterade här. Ord för ord, person för person, bild för bild och anekdot efter anekdot. Men jag kan ju inte leva i det förflutna hela livet heller. Och någonstans är det inte så dumt att konstatera att jag faktiskt blivit äldre. Jag är ju inte sexton längre, som jag var år 2013 när det första trevande inlägget på denna hemsidan ploppade upp. Det såg ut http://aannastinas.blogg.se/2013/august/ppppppppp.html  förresten.
 
Nä men. Jag lär ju trilla tillbaka hit där och då. Men nu när jag faktiskt har skrivande som yrke så tar jag det ena med det andra. Vad skönt ändå, att jag fått växa upp lite under de här åren. Och att de jag älskar hängt med under tiden.
 
Äh. Vi hörs ju.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela