aannastinas.blogg.se

And I have to get ready

Publicerad 2018-06-10 10:11:29 i hejdå farväl vi ses igen,

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Mina last days of dancing kom och slog mig som en slägga på käften. Min sista tid i Stockholm för detta läsåret fortlöpte kvickare än kvickt, och jag fick spendera mina dagar i sällskap av kära Björken. I vilkas sällskap jag svidade runt på stan, konsumerade mimosa på morgonbussen hem, söp ner vår lärare vid Mariatorget och glodde på solnedgångar med en flarra bubbel i handen. Skolavslutningen kom, och vi konstaterade hur jävla stolta vi är över varandra att vi klarat av ett år. Om ett år är vi färdiga. Så. Vi dansade bort de sista sorgerna på tuben, köpte öl av gamla Eurovision-deltagare och jag fick inleda årets värsta bakfylla med att bila hem över. Åkte över inlandets vidder, hade allsång med morsan och kom hem till ostmackor och kvällssol. Hen ske ma læva och minnes ahllt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela