aannastinas.blogg.se

Cause I've already cried enouh

Publicerad 2018-03-19 20:57:05 i hejdå farväl vi ses igen,

(null)

(null)

Och SICKEN härlig dag det blev. En dag komplett med att jag blev ivägjagad till stan redan 09 imorse då nån visst behövde kolla in ljus, ljud och scen i den ENORMA Filadelfiakyrkan på st Eriksplan, en dag komplett med att både elen och vattnet varit ur funktion i tio timmar, en dag komplett med att jag & Becca beslöt oss för att rädda vår depression med att dra till badhuset och plaska bort våra sorger, en dag komplett med att jag köpte två ton glass i Tappström på hemvägen och käkade två middagar. Jo jävlar. Bortsett från det då. Har haft det gött idag. Har haft det fullt upp vilket en rastlös själ uppskattat något enormt, har varit på gott humör åtminstone 30% av tiden, har fått thai till lunch och bastu på eftermiddagen. Så. Varför klaga när inget finns att klaga på. Möjligtvis att den enda dokumenteringen jag har av denna dagen består av snaps. Men men. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela