aannastinas.blogg.se

Gick min väg ifrån er, fort så jag slapp se mer

Publicerad 2018-03-25 10:15:03 i hejdå farväl vi ses igen,

(null)

(null)

(null)

(null)

Jo helvete. Det där med fredag och halsa rödvin ur en kaffekopp visade sig minst ge utslag på kroppens fyllemätare. I sällskap av Gurra, Lisa & Osterberger gjorde vi entré pp Debaser, jag halsade öl och diskuterade mitt kärleksliv med Annie, Peter var besatt av rn shuffleboard och jag spenderade halva kvällen på olika typer av kollektivtrafik. Så kan det gå. 
Lördagen anlände, bakfyllan var ett faktum i Björken, vi samlades allihopa i en hög framför tvn och kollade pp FYRA timmars fotbolls-VM-krönikor. Gud i himmelen. Gurra föreslog "äh men ska vi inte dra till Bromma blocks?". Sagt ocg gjort. Två bilar fylldes med idioter, jag spelade Maggio pp högsta och resten av den dagen kom att spenderas med Earth Hour, tacos, att Emily drog med oss på jam-session och en tidig kväll för lilla mig. Idag ska jag grilla körv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela